Fundació Intermedia va publicar el passat mes d’agost la memòria anual 2020. Segons les dades de l’informe anual, la Fundació Intermedia ha atès, a través dels 40 programes que gestiona a 24 comarques catalanes, un total de 13.730 persones, de les quals el 33,56% han aconseguit feina gràcies a la col·laboració i la sinergia amb 876 empreses.

Malgrat les dificultats derivades de les restriccions i les mesures de seguretat i distància, l’equip de professionals de Fundació Intermedia ha treballat intensament per desenvolupar una tasca d’intermediació adaptada a les circumstàncies i ha seguit acompanyant a les persones participants dels programes, adaptant l’atenció a noves fórmules híbrides, en línia o de forma presencial, per tal que la bretxa digital no deixés a ningú enrere.

El 2020 Fundació Intermedia va acompanyar 3.731 joves a través de diferents programes, 2.029 van finalitzar formacions professionalitzadores i 1.022 dels i les joves provinents de programes d’inserció van ser contractats i contractades. També va acompanyar 4.464 persones en diferents programes de vulnerabilitat, 352 van fer formacions i 285 van ser contractades. Per últim, Intermedia va acompanyar 3.502 persones en diferents programes d’orientació laboral i 685 d’aquestes van inserir-se al mercat laboral.

Entre les dades que publicades a la memòria anual 2020 de Fundació Intermedia, destaca la puntuació de satisfacció de participants dels programes així com de clients, en tots dos casos per sobre de notable: 9,40 és la puntuació mitjana de la satisfacció dels i les participants dels programes durant l’any 2020 i 9,20 és la puntuació mitjana de la satisfacció dels clients durant el mateix període.

L’any 2020 Fundació Intermedia ha posat en marxa la Campanya solidària Intermedia x Feina per oferir orientació laboral postcovid a persones afectades laboralment per la crisi del coronavirus, on s’han atès un total de 291 persones.

En clau interna, el creixement de l’entitat s’ha vist reflectit en el nombre de llocs de treball, que ha crescut durant el 2020 un 0,88% respecte a l’any anterior, fins a arribar a tenir un equip humà format per 228 persones.

La memòria anual 2020 de Fundació Intermedia ja està disponible per consulta i descàrrega al web.