Fundació Intermedia ha publicat aquest mes de juliol la memòria anual 2018. Segons les dades de l’informe anual, la Fundació Intermedia ha atès, a través dels 38 programes que gestiona a 24 comarques catalanes, un total de 13.886 persones, de les quals el 45% han aconseguit feina gràcies a la col·laboració i la sinergia amb 728 empreses.

Entre les dades que publica la memòria, destaca la puntuació de satisfacció de participants dels programes així com de clients, en tots dos casos per sobre de notable: 8,52 és la puntuació mitjana de la satisfacció dels i les participants dels programes durant l’any 2018 i 8,92 és la puntuació mitjana de la satisfacció dels clients durant el mateix període.

Com es desprèn del text, el desenvolupament de programes durant l’any 2018 ha crescut especialment en l’atenció a joves a través dels Centres de Noves Oportunitats o la consolidació de la formació en el sector tecnològic amb joves a través d’aliances amb empreses. A més, Fundació Intermedia ha consolidat els programes dirigits a persones en situació d’atur de llarga durada.

En clau interna, el creixement de l’entitat s’ha vist reflectit no només en el nombre de projectes sinó també en el nombre de llocs de treball, que ha crescut durant el 2018 un 6,70% l’any 2018, fins a arribar a tenir un equip humà format per 191 persones.

La memòria anual 2018 de Fundació Intermedia ja està disponible per consulta i descàrrega al web, tant en la versió en català com en castellà.