La fundació disposa d’un estand propi on donar a conèixer la seva oferta formativa i laboral i ofereix tallers a l’espai Prepara’t per a visitants en recerca de feina.

Fundació Intermedia va participar el passat 9 i 10 de novembre al Saló de l’Ocupació, organitzat per la Fira de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona a través de Barcelona Activa.  Aquest esdeveniment, celebrat al recinte firal de Montjuïc, estava adreçat a persones de tots els perfils i edats, que estan en procés de recerca de feina o volen reorientar la seva carrera professional.

Com cada any, Fundació Intermedia va estar present al Saló de l’Ocupació amb un estand d’atenció a visitants on totes les persones que s’hi van acostar van tenir l’oportunitat de conèixer alguns dels més de 40 programes que desenvolupa l’entitat per a joves, per a persones en situació de vulnerabilitat o d’orientació per a la millora de l’ocupabilitat.

A més de comptar amb un estand propi, Fundació Intermedia va organitzar i participar activament en un dels diferents tallers del programa de la fira:

A l’espai Prepara’t, es va dur a terme el taller «I tu, assumiràs el repte de la selecció?» impartit per diferents tècniques d’orientació laboral de Fundació Intermedia. En aquesta activitat, realitzada en format scape room, es va treballar de manera dinàmica la preparació per a un procés de selecció simulat a un magatzem. En el taller, les persones participants, amb l’ajuda de la resta de jugadors/es, van haver de superar diferents proves mentre posaven en pràctica les diferents competències transversals que són claus a l’hora d’accedir al mercat de treball. A més a més, es van oferir diversos consells per poder afrontar amb èxit un procés de selecció real.

El Saló de l’Ocupació suposa una bona oportunitat per apropar Fundació Intermedia a les persones que busquen feina o volen reorientar la seva carrera professional. Així mateix, els i les assistents van poder conèixer tot allò que necessiten per accedir al món laboral, i per connectar amb els diferents agents i la seva oferta formativa i laboral.