La plataforma digital estarà en fase de proves durant tres mesos i inicialment gestionarà ofertes del sector social

IntermediaJob és la plataforma digital de selecció de perfils professionals per competències impulsada per la Fundació Intermedia, un portal per trobar feina que parteix del coneixement i l’experiència dels equips d’Intermedia que durant anys han dedicat els seus esforços a la inserció laboral i a millorar l’ocupabilitat de les persones a través de la selecció per competències.

IntermediaJob és un portal de feina diferent perquè permet als candidats i candidates, auto avaluar les seves competències respecte al perfil professional que requereix una oferta de feina determinada. La selecció per competències, més enllà de la formació i l’experiència laboral que reflecteix un CV, té en compte tots els aprenentatges que la persona ha adquirit al llarg de la vida, en els àmbits personal, formatiu i professional.

La plataforma digital IntermediaJob estarà en fase de proves durant tres mesos, temps durant el qual gestionarà ofertes de feina del sector social. El portal preveu entrar en ple funcionament a partir de l’inici del pròxim any.

Un dels fets diferencials d’IntermediaJob com a portal de feina és que en comptes d’haver d’omplir llargs formularis sobre currículum, els candidats i les candidates han d’explicar i evidenciar els nivells de competència amb exemples d’èxits i assoliments respecte a cada competència. Per tal d’acreditar l’auto avaluació, els tècnics d’intermediació de Fundació Intermedia validaran professionalment les candidatures quan els requeriments de les ofertes i les competències dels candidats encaixin.

Sònia Moragrega, directora general de Fundació Intermedia assegura: “Tenim molts plans per al seu desenvolupament futur, IntermediaJob ha d’incloure eines digitals no només de selecció, sinó també d’orientació i formació en línia, ha de permetre compaginar la digitalització d’una part dels nostres serveis amb els objectius de contribuir a la reducció de la bretxa digital i així arribar a més persones per tal que es puguin incorporar al mercat de treball”.

Servei per a professionals i empreses

Intermedia és una fundació sense afany de lucre, promoguda per Fundació IRES, Fundació Surt i Suara Cooperativa, que treballa per l’orientació i la inserció laboral de les persones en procés de recerca de feina a través d’una quarantena de programes que es desenvolupen a més de 24 comarques a Catalunya i les Illes Balears.

Les línies de treball de l’entitat passen per donar resposta tant a persones amb necessitats d’ocupabilitat com a empreses que requereixen professionals. Intermedia és una eina professional i de qualitat, socialment responsable i homologada com a agència de col·locació. L’any 2018, Fundació Intermedia va col·laborar amb 728 empreses i va atendre a 13.886 persones.

Amb el llançament de la plataforma digital IntermediaJob, la Fundació Intermedia vol oferir un nou servei tant a professionals que busquen feina com a les empreses amb demanda de professionals.