9 març, 2020
  • Fundació Intermedia participa en la Sessió de Networking organitzada per la Confederació d’Associacions Empresarials de Balears (CAEB)
CAEB, Confederació d’Associacions Empresarials de Balears és una institució que representa al teixit empresarial de les Illes Balears, integrant a associacions i empreses de tots els sectors d’activitat

Fundació Intermedia va participar el passat 21 de febrer en una sessió de Networking organitzada per la Confederació d’Associacions Empresarials de Balears (CAEB) a Palma de Mallorca.

CAEB duu a terme el programa Facilita, del que Intermedia forma part, amb l’objectiu de crear connexió entre empreses i entitats socials per afavorir l’accés al mercat de treball de persones en situació de vulnerabilitat.

La sessió va girar entorn el Projecte Home i les persones assistents van poder conèixer a més de les instal·lacions, la labor en prevenció i tractament d’addiccions i el seu posterior treball d’acompanyament i inserció laboral de les persones ateses.

El Projecte Home Balears té per objectiu prevenir, atendre i donar resposta als problemes generats per les addiccions en la Societat Balear mitjançant la recerca i el desenvolupament de programes de prevenció i teràpia que, conjuminant la intervenció individualitzada i grupal, ofereixen una alternativa eficaç i adaptada a les persones afectades per una addicció i al seu entorn familiar, per a aconseguir la seva autonomia, creixement personal i una adequada integració sociolaboral.

Aquesta trobada va suposar una oportunitat per a conèixer i crear sinergies entre empreses i professionals del tercer sector, així com intercanviar idees i establir noves relacions. La sessió va començar amb una dinàmica portada a terme per Fanny Guerrero d’Educa Clown i va continuar amb un espai dedicat a presentacions individuals i intercanvi de contactes entre les persones assistents.

El fet de participar en aquesta sessió de Networking és una bona oportunitat per a continuar donant visibilitat a la Fundació Intermedia a Balears, a més d’establir nous contactes amb empreses que col·laborin i acompanyin a Intermedia en el procés de millora d’oportunitats laborals per a les persones participants del Programa Més Feina a Manacor. Aquest programa és finançat per Fons Social Europeu i cofinançat per l’Obra Social de “la Caixa”.