La Fundació Intermedia va participar el passat 28 de maig en la Taula de diàlegs organitzada per Tusgsal, empresa especialitzada en transports urbans i serveis generals ubicada a Badalona.

Aquesta Taula de diàlegs va reunir a diferents entitats i associacions del territori. L’objectiu de la jornada va ser detectar quins aspectes de millora prioritzen les entitats col·laboradores i del territori, per tal de seguir desenvolupant la seva RSC a través d’un impacte real, proper i útil per a la ciutadania.

La jornada va suposar un espai de trobada, on les diferents entitats convidades van poder compartir experiències i detectar juntament punts claus cap a la consecució d’accions socialment responsables.

Gràcies a Tusgsal per convidar-nos i donar-nos veu per tal de cercar vies de col·laboració orientades cap a una transformació social efectiva.