CAEB, Confederació d’Associacions Empresarials de Balears és una institució que representa al teixit empresarial de les Illes Balears, integrant a associacions i empreses de tots els sectors d’activitat

Fundació Intermedia va participar el passat 21 de febrer en una sessió de Networking organitzada per la Confederació d’Associacions Empresarials de Balears (CAEB) a Palma de Mallorca.

CAEB duu a terme el programa Facilita, del que Intermedia forma part, amb l’objectiu de crear connexió entre empreses i entitats socials per afavorir l’accés al mercat de treball de persones en situació de vulnerabilitat.

La sessió va girar entorn el Projecte Home i les persones assistents van poder conèixer a més de les instal·lacions, la labor en prevenció i tractament d’addiccions i el seu posterior treball d’acompanyament i inserció laboral de les persones ateses.

El Projecte Home Balears té per objectiu prevenir, atendre i donar resposta als problemes generats per les addiccions en la Societat Balear mitjançant la recerca i el desenvolupament de programes de prevenció i teràpia que, conjuminant la intervenció individualitzada i grupal, ofereixen una alternativa eficaç i adaptada a les persones afectades per una addicció i al seu entorn familiar, per a aconseguir la seva autonomia, creixement personal i una adequada integració sociolaboral.

Aquesta trobada va suposar una oportunitat per a conèixer i crear sinergies entre empreses i professionals del tercer sector, així com intercanviar idees i establir noves relacions. La sessió va començar amb una dinàmica portada a terme per Fanny Guerrero d’Educa Clown i va continuar amb un espai dedicat a presentacions individuals i intercanvi de contactes entre les persones assistents.

El fet de participar en aquesta sessió de Networking és una bona oportunitat per a continuar donant visibilitat a la Fundació Intermedia a Balears, a més d’establir nous contactes amb empreses que col·laborin i acompanyin a Intermedia en el procés de millora d’oportunitats laborals per a les persones participants del Programa Més Feina a Manacor. Aquest programa és finançat per Fons Social Europeu i cofinançat per l’Obra Social de “la Caixa”.