El Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, amb la col·laboració d’associacions, entitats i comerços de Campclar, Tarragona, va organitzar el passat 12 de maig la IX FIRAVIDA al Casal Cívic de Campclar. En aquesta edició, Fundació Intermedia va realitzar un taller de benestar emocional, obert a tots els públics i on algunes de les persones del programa MARMI (Mesures Actives de la Renta Mínima d’Inserció), finançat pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, i del programa Reincorpora de la Fundació ‘la Caixa’, hi van poder participar activament, com a part de l’activitat APS (Aprenentatge i Servei).

La IX FIRAVIDA 2018, sota el títol «Omplim el barri de salut, participa-hi!», va enfocar la salut com a principal eix temàtic, amb l’objectiu d’unir a totes les entitats i serveis en pro de la comunitat. Una fira on les entitats socials es donen a conèixer i es promou la participació i la cohesió ciutadana, mitjançant diferents propostes d’activitats i de difusió. Fa més de cinc anys que la Fundació Intermedia desenvolupa el programa Reincorpora, sota el marc del Programa Incorpora de la Fundació «la Caixa», l’objectiu principal del qual és la inserció de persones en situació de risc d’exclusió social. Amb la seva assistència en el taller de Benestar emocional, les persones participants han pogut vivenciar, entre altres coses, aspectes tan importants la cohesió grupal, el treball en equip, la comunicació assertiva, els errors cognitius i com aquests interfereixen en la nostra conducta.