Fundació Intermedia va participar el passat 25 i 26 de maig en la 12º Fira de l’ocupació i l’emprenedoria Virtual del Tarragonès i Baix Penedès, organitzada per la Cambra de Comerç de Tarragona.

Aquest any la fira s’ha tornat a realitzar abans de l’inici de la campanya d’estiu amb l’objectiu de facilitar a les persones que busquen feina l’encaix amb les empreses del territori que busquen cobrir les seves plantilles de personal.

La fira, organitzada en format virtual, ha permès a les persones que busquen feina passejar per tots els estands de les empreses participants, apuntar-se a les ofertes de feina que ofereixen, interactuar mitjançant un xat o descarregar-se vídeos i altres documents d’interès.

La Fundació Intermedia ha comptat amb un estand propi per tal d’oferir informació i orientació sobre els seus serveis, programes i activitats formatives destinades a afavorir l’ocupació de les persones.

A diferència de les edicions anteriors, aquesta fira ha estat enfocada a l’emprenedoria i per aquest motiu hi ha estands d’organismes amb informació sobre emprenedoria i creació d’empreses, dedicats a realitzar un assessorament personalitzat a totes aquelles persones que vulguin emprendre un nou negoci o activitat. També, els tallers i conferències que s’han portat a terme han girat al voltant d’aquesta temàtica: com transformar una idea en negoci, com captar clients per al teu negoci,  fórmules jurídiques de les empreses, etc.