El programa de Millora Competencial s’adreça a joves de 16 a 26 anys amb ESO o sense, residents prioritàriament a la Zona Nord de Barcelona.

Fundació Intermedia inicia el pròxim 9 de setembre un nou Curs d’Atenció al client i comerç, en el marc del Programa de Millora Competencial per a Joves de la Zona Nord. Aquesta modalitat formativa d’inserció sociolaboral s’allargarà fins al 3 d’octubre.

L’objectiu principal d’aquest programa és que els i les joves millorin les seves habilitats tant personals com laborals, i que puguin definir i portar endavant el seu projecte no tan sols professional, sinó vital, potenciant l’autoconeixement i el seu apoderament.

Descripció del curs

El Curs d’Atenció al client i comerç, té per objectiu que els i les participants adquireixin la competència professional per realitzar operacions auxiliars de comercialització, marxandatge i emmagatzematge de productes i mercaderies, tot seguint protocols establerts, criteri comercial i d’imatge i operant amb la qualitat indicada i les normes de prevenció de riscos laborals i protecció mediambiental corresponents. El curs el formen 8 participants i consta de 85 hores de formació, que serà portada a terme per la Fundació Formació i Treball.

Continguts de la formació

Al llarg de la formació els i les alumnes adquiriran coneixements sobre seguretat i prevenció de riscos laborals; muntatge d’elements d’animació de punt de venda i expositors; empaquetament i presentació comercial; atenció al client; venda de productes i serveis; tractament de reclamacions; recepció de mercaderies i gestió d’entrades i emmagatzematge de productes i mercaderies.

Horari

L’horari de la formació és de 9.30 a 14.30 hores, de dilluns a divendres a les instal·lacions de la Fundació Formació i Treball del carrer Ramon Llull, 430-438 (Sant Adrià de Besòs).

El Programa de Millora Competencial per a Joves de la Zona Nord, que va començar al mes de febrer i finalitza al mes de desembre, és un projecte de Pla de Barris Barcelona Activa, desenvolupat per la Fundació Intermedia.