La Fundació Intermedia, dins el marc de les col·laboracions amb l’empresa Carrefour i el Programa Incorpora va organitzar el passat 16 de maig i 12 de juny,  dues jornades d’Speed dating exclusives per als i les participants del programa, on els candidats/tes van poder donar a conèixer el seu perfil i interès professional i optar a les vacants per la temporada d’estiu pels quatre supermercats que l’empresa té a l’Alt Empordà.

L’empresa Carrefour col·labora estretament amb el programa Incorpora pels seus processos de selecció de personal al llarg de tot l’any, especialment en temporades de grans campanyes de captació de nous candidats, com són les contractacions de temporada d’estiu i períodes de nadal.

Enguany preveuen incorporar a la zona de l’Alt Empordà més de 120 persones, amb contractacions esglaonades durant els mesos de juny, juliol i agost.

Les jornades d’Speed dating dutes a terme a Intermedia Figueres, han permès realitzar més de 45 entrevistes individuals a persones candidates provinents de diferents entitats del grup Incorpora Girona. Les entrevistes de selecció s’han centrat específicament en les posicions de caixa i reposició, fleca, fruiteria, carnisseria i peixateria.

Aquestes dues sessions, han suposat una experiència molt profitosa per als i les participants, que han pogut conèixer les característiques i requisits dels perfils professionals, i per a l’empresa, que ha pogut contactar amb persones formades, motivades i amb moltes ganes de treballar.

Fins al dia d’avui les entitats del grup Incorpora Girona han fet més de 60 insercions als supermercats que Carrefour té a les comarques gironines i al nord del Maresme, xifra que es preveu ampliar en aquesta propera campanya d’estiu.