2022: un any de celebració per a la Fundació Intermedia

Coincidint amb el desè aniversari de l’entitat, Fundació Intermedia estrena imatge corporativa en aquest inici d’any 2022. El canvi de logotip en tots els seus canals de comunicació és la primera espurna d’un conjunt d’accions i actes que es realitzaran enguany per celebrar aquesta data tan especial.

La voluntat de la fundació és desplegar un seguit d’accions internes i externes que tinguin un recorregut festiu al llarg de l’any, al mateix temps que ofereixin una perspectiva del creixement i l’expansió que ha viscut la institució i de l’impacte social generat.

10 anys de compromís amb l’ocupació

El nou logo, en funcionament des del gener de 2022, té per objectiu marcar l’inici del desè aniversari de l’entitat. Sota el lema “10 anys de compromís amb l’ocupació”, Fundació Intermedia pretén visibilitzar i realçar la trajectòria de la institució en l’acompanyament per al desenvolupament personal i la millora de l’ocupació de les persones.

La nova identitat està lligada a una etapa en què Fundació Intermedia continuarà donant resposta als nous reptes que planteja la societat, innovant en la forma en què mira i atén a les persones, posant en valor el seu potencial i les seves competències a fi d’augmentar les seves possibilitats de trobar feina.

Sobre la Fundació Intermedia

Intermedia és una fundació sense afany de lucre originada per l’aliança entre Fundació IRES, Fundació SurtiSuara Cooperativa. Creada l’any 2012 amb el compromís de treballar per a la millora de l’ocupació de les persones, especialment d’aquelles que es troben en situació de vulnerabilitat social i laboral, aquest 2022 l’entitat celebra 10 anys de trajectòria en el tercer sector. Una dècada en la qual l’organització s’ha anat adaptant als canvis socials, donant resposta en cada moment a les necessitats emergents.

La missió de Fundació Intermedia és facilitar l’ocupació, la inserció sociolaboral i la millora professional de les persones mitjançant  l’assessorament, l’orientació i la formació. Els elements clau d’aquest procés són l’empoderament, el creixent competencial i el desenvolupament de les trajectòries professionals de les persones.

Per aconseguir-ho, Intermedia porta a terme una tasca d’intermediació, fidelització i de treball en xarxa amb les empreses i el teixit socioeconòmic des d’una dimensió comunitària que té en compte tant les necessitats de les persones com la conjuntura del mercat laboral.