La trobada de treballadors i treballadores va aplegar unes 150 persones per tractar les línies estratègiques per l’any 2020

Fundació Intermedia va celebrar l’Assemblea de treballadors i treballadores el passat 13 de desembre al Casinet d’Hostafrancs. L’acte, que va congregar gairebé 150 assistents, va servir per presentar les línies estratègiques de l’entitat per l’any 2020, així com per mostrar els resultats de satisfacció dels i les treballadores. L’Assemblea també va oferir als membres d’Intermedia la segona part de la formació en detecció de violències masclistes en la intervenció a càrrec d’Aharon Fernández, psicòleg del Projecte FILS de Fundació Ires.

L’Assemblea de final d’any de Fundació Intermedia, que va aplegar més de 150 treballadors/es el 13 de desembre al Casinet d’Hostafrancs, va servir per presentar les polítiques estratègiques de l’entitat pel pròxim any.

Sònia Moragrega, Directora General de la Fundació Intermedia, va presentar les línies estratègiques de l’entitat de cara al futur i va destacar els propers reptes que ha d’afrontar l’entitat pel que fa a innovació, programes i itineraris i la gestió del talent, entre d’altres.

Entre els punts més importants es van destacar el desplegament de la representació institucional de l’entitat al territori, desenvolupament dels plans de comunicació i comercial, definició dels processos interns de balanç social, governança democràtica i transparència. A més, es van marcar com a objectiu l’ampliació de les polítiques generals amb la re-definició del pla igualtat, l’elaboració del protocol antiassetjament i la implementació de plans per reduir els impactes ambientals.

Pel que fa al procés de satisfacció 2019, durant l’assemblea es van presentar els resultats de l’informe que recull les dades extretes de la DAFO realitzat enguany en el si de l’entitat i del qüestionari de satisfacció de l’equip, realitzat durant la segona quinzena de novembre.

L’informe recull les dades de satisfacció sobre les condicions laborals, la mobilitat per arribar a la feina, el clima laboral, la gestió i el suport en l’execució dels programes i serveis, el desenvolupament competencial i professional així com una valoració de les millores introduïdes arran de la DAFO de l’any anterior. La satisfacció general dels i les treballadores de la fundació se situa per sobre dels 8 punts en gairebé totes les variables.

L’acte va tenir un espai de treball en grup durant el qual els equips van reflexionar i proposar mesures concretes per incorporar-les als plans d’acció de l’entitat sobre aquells aspectes que cal desenvolupar de forma prioritària.

Al final de la trobada, el psicòleg del Projecte Fils de Fundació Ires, Aharon Fernández va impartir la segona part de la formació dedicada a la detecció de les violències masclistes durant la intervenció amb els usuaris/es dels serveis i programes. La primera part de la formació ja l’havia impartit en el marc de l’assemblea del mes de juliol.

Per acabar, els professionals d’Intermedia, vinguts de les diferents seus i punts del territori, van poder gaudir d’un espai de trobada i de networking abans del brindis que la directora general, Sònia Moragrega, va aprofitar per desitjar molt bon nadal a tot l’equip.