El passat 5 de setembre, dins del programa Marc Punt Formatiu Incorpora de la Fundació “la Caixa”, Intermedia va iniciar la tercera edició del curs “Mosso de magatzem amb carnets de carretoners”. El programa de formació, que es durà a terme al Centre Cívic de Torreforta, a Tarragona, vol donar continuïtat a l’èxit dels altres dos cursos realitzats durant l’any 2016, el d’Auxiliar de carnisseria i Auxiliar de ventes i reposició, que van tenir una inserció del 80% i el 55% respectivament.

Entre les principals raons d’èxit d’aquestes formacions hi ha la metodologia emprada, innovadora, dinàmica, participativa i vivencial, així com l’ampli format que s’ofereix, amb continguts transversals, tecnicoprofessionals i pràctiques en empresa.

Donats els bons resultats obtinguts en aquest any 2016, s’ha començat a pensar en les formacions que es faran al llarg del proper 2017, repetint les formacions més exitoses i plantejant noves propostes adaptades al mercat laboral.