Els usuaris i usuàries dels cursos de carretons elevadors i de logística del programa Més Feina a Tarragona han finalitzat les seves formacions i han assistit a la recollida de diplomes.

Amb aquesta activitat, els i les participants han pogut ampliar la seva formació i millorar el seu perfil laboral de cara a futures ofertes laborals relacionades amb el sector professional al qual es dirigeixen.

A més, el curs de carretons elevadors i de logística incloïa unes hores de pràctiques opcionals gestionades per Intermedia a través de les quals els usuaris i usuàries podien posar en pràctica els coneixements adquirits en la formació i donar-se a conèixer a les empreses.

Tots els i les alumnes que han participat al Més Feina han superat amb èxit el curs, els ha servit per millorar el seu perfil com a professionals, i els ha empoderat de cara a la consecució dels seus objectius en el mercat de treball. De fet, molts d’ells han pogut trobar una feina gràcies a la formació adquirida.

El mes d’octubre està previst tornar a impartir una formació de 75 hores enfocada a Auxiliar de magatzem i operari/a de carretons.

El Programa Més Feina de la Fundació Intermedia és un projecte d’acompanyament i millora de l’ocupació per a persones en situació de desocupació i és finançat pel Fons Social Europeu i Fundació “La Caixa”.