27 participants del programa Més Feina han superat amb aprofitament les formacions del darrer trimestre: formació de Manipulació d’aliments i Neteja en l’àmbit sanitari.

Intermedia ha finalitzat aquest mes de març el curs de Manipulació d’Aliments i Neteja en l’àmbit sanitari, emmarcats dins del Programa Més Feina a Tarragona subvencionat per la Fundació “La Caixa” i el Fons Social Europeu.

Curs Manipulació d’aliments

La formació teòrica del curs ha tingut una duració de 5 hores i ha estat impartida pel Centre formador Novatècnica a les instal·lacions d’Intermedia a Tarragona. Una formació pràctica on les 14 persones participants han adquirit les competències necessàries per desenvolupar les tasques pròpies del sector i que els permetin treballar en l’àmbit de la restauració, o fins i tot, en un magatzem de productes alimentaris.

Un cop finalitzada la formació, les persones participants han obtingut el diploma de manipulació d’aliments, un certificat imprescindible per a treballar en aquest sector d’activitat. El fet de participar en aquesta formació ha permès als i les alumnes millorar el seu perfil com a professionals, i els ha empoderat de cara a la consecució dels seus objectius en el mercat de treball.

Curs Neteja en l’àmbit sanitari

La formació professionalitzadora de Neteja en l’àmbit sanitari ha constat de 40 hores de durada, on les 13 persones participants han millorat les seves competències professionals i coneixements tècnics sobre els protocols de neteja específica i desinfecció en centres sanitaris, així com metodologies de treball en un entorn laboral real. El curs contempla la realització de 40 hores de pràctiques no laborals en empreses, en concret, a la Fundació Sociosanitària i Social Santa Tecla, a l’empresa City Net i a la Botiga Amiga de la Fundació Formació i Treball.

En finalitzar les formacions les persones participants continuen amb el seu procés de recerca de feina i millora de competències TIC per afavorir la seva inserció en el mercat laboral.

El Programa Més Feina de la Fundació Intermedia és un projecte d’acompanyament i millora de l’ocupació per a persones en situació de desocupació i és finançat pel Fons Social Europeu i Fundació “La Caixa”.