La formació de Neteja sanitària que va organitzar el programa Més Feina Tarragona en les darreres setmanes ha finalitzat amb resultats molt positius. Les tres persones que es van inscriure al curs de neteja sanitària han completat la seva inserció laboral en ser contractades a les respectives empreses on han realitzat les pràctiques.

La Residència STS Misericòrdia de Reus, la Residència Ponent de la Xarxa Santa Tecla i l’Hospital Santa Tecla de la Xarxa Santa Tecla han recompensat l’esforç, el compromís i la perseverança de les alumnes i han cobert una vacant amb èxit.

El Programa Més Feina de la Fundació Intermedia és un projecte d’acompanyament i millora de l’ocupació per a persones en situació de desocupació i és finançat pel Fons Social Europeu i Fundació “La Caixa”.