11 alumnes han superat amb aprofitament la formació per a poder desenvolupar de manera eficient les tasques pròpies d’un magatzem

Fundació Intermedia va finalitzar el passat 27 d’octubre el curs d’Operador/a de carretons elevadors emmarcat dins del Programa Més Feina Figueres subvencionat per la Fundació «La Caixa» i el Fons Social Europeu.

El curs d’Operador/a de carretons elevadors ha constat d’un total de 12 hores de formació a càrrec de l’empresa formadora GAMUna formació pràctica on els i les alumnes han adquirit habilitats en el maneig de la conducció de les principals màquines elevadores que es requereixen per treballar en el sector logístic.

Algunes de les persones participants del programa inicien aviat les pràctiques no laborals en empreses del sector logístic del territori, per tal de submergir-se en un entorn laboral real i posar en ús les competències tècniques i transversals adquirides al llarg de la formació. Altres participants continuen ara amb el seu procés de recerca de feina i millora de competències transversals per afavorir la seva inserció en el mercat laboral.

El Programa Més Feina és un projecte d’acompanyament i millora de l’ocupació per a persones en situació de desocupació i és finançat pel Fons Social Europeu i Fundació «La Caixa».