13 alumnes han obtingut el diploma que acredita que han superat amb aprofitament la formació per a poder desenvolupar de manera eficient la neteja de diferents centres sanitaris, utilitzant tècniques i mètodes de desinfecció segurs.

La Fundació Intermedia va finalitzar el passat 23 de novembre el curs de Neteja Sanitària emmarcada dins del Programa Més Feina a Tarragona subvencionat per la Fundació «La Caixa» i el Fons Social Europeu.

La formació professionalitzadora s’ha realitzat en modalitat de classes virtuals de 40 hores de durada, on els i les alumnes han millorat les seves competències professionals i coneixements tècnics sobre els protocols de neteja específica i desinfecció en centres sanitaris seguint els protocols establerts pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

Les persones participants del programa que es troben en situació d’atur, continuen ara amb el seu procés de recerca de feina i millora de competències transversals per afavorir la seva inserció en el mercat laboral.

El Programa Més Feina és un projecte d’acompanyament i millora de l’ocupació per a persones en situació de desocupació i és finançat pel Fons Social Europeu i Fundació «La Caixa».