Un total de 17 alumnes del curs de Carretons frontal i retràctil, radiofreqüència, Picking i PDA van finalitzar la seva formació a principis d’agost, adquirint i actualitzant les seves competències tècniques i professionals relacionades amb el perfil professional de magatzem. La formació, organitzada per la Fundació Intermedia dins el Programa Més Feina, està subvencionada pel Fons Social Europeu i cofinançada per l’Obra Social «la Caixa» dins els itineraris d’integració sociolaboral.

Aquesta formació ha permès formar aquestes persones en l’habilitació per a la conducció amb seguretat de carretons elevadors i en el coneixement de la gestió de magatzems, mitjançant el picking o la preparació de comandes. Així mateix, els i les alumnes han pogut incorporar coneixements sobre les noves tecnologies en el sector de la logística, com per exemple els dispositius de radiofreqüència o les terminals PDA, que milloren i agilitzen la gestió dels magatzems. Els participants del curs també han posat en joc les principals competències transversals demandades per les empreses als treballadors d’aquest sector, com són la capacitat d’organització, la planificació, la iniciativa i el treball en equip.