12 alumnes han superat amb aprofitament la formació per a poder desenvolupar de manera eficient les tasques pròpies d’un magatzem

Fundació Intermedia va finalitzar el passat 14 de maig el curs d’Operador/a de carretons elevadors emmarcat dins del Programa Més Feina Tarragona subvencionat per la Fundació «La Caixa» i el Fons Social Europeu.

La formació va iniciar el 3 de maig i va finalitzar el 14 de maig. El curs ha constat d’un total de 50 hores de formació a càrrec de l’empresa formadora GAM.

Una formació eminentment pràctica on els i les alumnes han adquirit habilitats en el maneig de la conducció de les principals màquines elevadores que es requereixen per treballar en el sector logístic.

El Programa Més Feina és un projecte d’acompanyament i millora de l’ocupació per a persones en situació de desocupació i és finançat pel Fons Social Europeu i Fundació «La Caixa».