Una setantena de treballadors i treballadores de l’entitat es van trobar per via telemàtica per aportar idees i accions de cara a un any 2022 que serà molt especial per a la Fundació Intermedia.

La dinàmica participativa, organitzada per l’àrea de comunicació amb el suport del consell de direcció i de les diferents àrees de la fundació, va servir per començar a definir les línies estratègiques que formaran el Pla de Comunicació dels 10 Anys.

Els treballadors i treballadores de la Fundació Intermedia van realitzar una pluja d’idees per cadascun dels grups d’interès de la institució, pensant des d’activitats de caràcter més intern fins a accions externes amb els diferents públics.

Gràcies a la bona rebuda d’aquesta sessió participativa, on va quedar manifesta la voluntat de la gent d’organitzar un acte de central a finals d’any, serà possible gaudir d’un 2022 diferent i molt emotiu!