La directora general i el Consell de Direcció presenten a la plantilla els assoliments del 2019 i una revisió dels objectius del Pla Estratègic segons l’afectació per la crisi del coronavirus

Fins a 160 treballadors/es van seguir l’Assemblea de Fundació Intermedia de forma telemàtica durant el matí del passat 10 de juliol. Natàlia Valenzuela, directora de Fundació Ires i membre del patronat de Fundació Intermedia va ser l’encarregada d’obrir l’acte que, per primera vegada i a causa de la COVID-19, se celebrava a distància via Zoom.

Valenzuela, que va recordar durant el seu discurs d’obertura que l’assemblea és ja un “acte identitari d’Intermedia”, va aprofitar per donar les gràcies a tot l’equip per la implicació en el dia a dia i per la gestió durant la crisi de la COVID-19: “Les entitats en aquesta crisi hem après molt, però també hem estat al peu del canó i a Intermedia heu demostrat ser un gran equip, heu estat al costat de les persones i de les empreses, amb el suport i la professionalitat que requeria la situació”.

“Durant la crisi de la COVID-19, Intermedia s’ha caracteritzat per l’adaptació a través de la innovació, heu transformat l’orientació presencial en orientació online des del primer instant de la crisi i heu posat en marxa IntermediaXFeina, que sense la vostra solidaritat i les ganes de portar-ho a terme no hauria estat possible”, va remarcar Valenzuela abans de l’inici de les ponències a l’Assemblea.

Sònia Moragrega, directora general de Fundació Intermedia, va dirigir i dinamitzar la resta de l’acte que tenia com a punts de l’ordre del dia, el tancament de l’exercici 2019 i la revisió dels objectius del Pla Estratègic 2020 assolits o afectats per la crisi del coronavirus, la presentació dels resultats provisionals de la campanya solidària Intermedia X Feina i l’exposició dels resultats de l’avaluació dels riscos psicosocials, el teletreball, l’estrès i la COVID-19 a la plantilla. Durant la primera part de l’assemblea també es varen presentar els dos projectes de joves que concursaven durant el mateix matí a la final del programa Reto Futuro.

Iniciatives innovadores vs. la COVID-19

Després del cafè virtual i durant la segona franja de l’assemblea, va arribar el torn de la presentació de cinc iniciatives innovadores portades a terme per diferents equips d’Intermedia, Làbora i CNO. Així, a través de la distribució de les persones en diferents sales, de forma simultània es van exposar iniciatives entorn d’Indústria 4.0, Bretxa Digital, Adaptació Metodològica  4.0, a càrrec de representants del Programa Làbora i exploració virtual de noves oportunitats, de la mà de membres de l’equip dels CNO.

Les diverses iniciatives van ser molt ben valorades per part de les persones que van assistir a cada presentació i per això, el material de cada sala estarà a disposició de la resta de l’equip per tal de poder-lo revisionar un cop passada l’assemblea.

L’Assemblea de Fundació Intermedia, que en aquesta edició no es va poder celebrar de forma presencial, va ser un punt de trobada entre els i les treballadors/es de l’entitat que durant el dia a dia desenvolupen la seva tasca en diversos punts del territori, repartits en 24 comarques entre Catalunya i Illes Balears.