L’equip tècnic dels 4 Clubs de la Feina de la Fundació Intermedia va reunir-se el passat 8 de juny amb l’objectiu de generar un espai on compartir experiències, metodologies de treball, idees innovadores i accions d’èxit, així com crear sinergies entre els equips del Club de la Feina de Blanes, Club de la Feina de Castelló d’Empúries, Club de la Feina del Masnou i Club de la Feina del Prat de Llobregat.

El fet de poder compartir l’experiència viscuda des dels diferents territoris on es desenvolupen els serveis, contribueix a nodrir l’aprenentatge del tècnic i les tècniques en un procés de millora constant dels espais i activitats que s’ofereixen a la població d’aquests municipis. A més, moltes de les demandes i de les persones ateses als diferents Clubs de la Feina presenten perfils similars, per tant aquesta iniciativa permet sumar, crear i impulsar activitats i tallers de valor i en benefici a les persones que hi participen.