Nestor Guerola és l’actual docent del curs de Magatzem i E-commerce, del Programa PICE (Programa Integral de Cualificación y Empleo) desenvolupat per la Fundació Intermedia i impulsat pel programa de Garantia Juvenil i finançat per la Cambra de Comerç i la Cámara de Comercio de España. Va començar l’any 2018 a col·laborar amb Intermedia i avui dia ha realitzat 10 cursos com a docent, atenent a un total de 250 joves.

-Què és el que més t’agrada de la teva professió?

El que més m’agrada de fer formacions és quan un/a alumne/a aprèn i està implicat/da. Si els i les alumnes estan implicats, gaudeixen i jo gaudeixo veient com aprenen i s’ho passen bé.

El millor moment per a mi és en veure la satisfacció i evolució dels i les joves quan acaba el curs. És molt important per a mi quan em donen les gràcies i els veig sortir del programa amb confiança i preparats/des per entrar al món laboral.

-Què és el que destacaries de la Fundació Intermedia?

El que més m’agrada de Fundació Intermedia, és el clima de treball, perquè és professional però a la vegada també molt proper. Intermedia treballa d’una manera molt humana i amb un caire molt personal, és a dir, s’ofereix un tracte molt proper. Aquest tracte l’alumne/a ho agraeix molt i jo com a docent també.

-Què és el que destacaries de les teves formacions?

El meu valor afegit a les formacions és la meva manera de fer aprendre als i les joves, la clau: aprendre amb diversió. Penso que també es nota la meva passió pel sector i per ensenyar. El meu objectiu és motivar als i les joves i fer que participin tots i totes.

El Programa PICE “Programa Integral de Cualificación y Empleo” és un programa adreçat a joves d’entre 16 i 29 anys i és impulsat pel programa de Garantia Juvenil i finançat per la Cambra de Comerç i la Cámara de Comercio de España.