Els i les alumnes del Curs d’Auxiliar de Cuina del Programa Més Feina van rebre el passat 22 de març la visita de Núria Tous, gerent de l’empresa Oliveta’s Càtering. Aquest programa desenvolupat per la Fundació Intermedia, és subvencionat pel Fons Social Europeu i l’Obra Social «la Caixa».

El grup de participants que va iniciar la formació a principis del mes de març i que actualment es troben realitzant les pràctiques no laborals en diferents empreses del sector de l’hostaleria van gaudir de la xerrada d’una jove emprenedora d’un negoci de càtering a Tarragona.

Oliveta’s Càtering és una empresa de servei de subministrament de menjar formada per un equip jove de professionals del sector de la restauració que ofereixen solucions gastronòmiques tant a particulars com a empreses, basada en una cuina innovadora i de qualitat.

La Núria Tous ens va explicar la seva trajectòria des dels seus inicis, i com ha anat fent camí i obrint la seva empresa adaptant-la a les noves necessitats dels clients. També va transmetre als i les alumnes la seva passió i amor per la feina, i va explicar la seva experiència personal i aquells valors que han fet que el seu projecte hagi arribat on està, transmetent als i les participants la importància de treballar amb implicació i compromís, ganes d’aprendre constantment  i de la importància del treball en equip.

Des de Fundació Intermedia volem agrair a Oliveta’s Càtering per visitar-nos i per mostrar-nos més de prop el funcionament de la seva empresa i la seva experiència i coneixement sobre  el món de l’hostaleria.