La Fundació Intermedia va finalitzar el passat mes de desembre les últimes formacions de l’any del Programa Més Feina a Tarragona. Aquest programa està subvencionat per l’Obra Social “La Caixa” i el Fons Social Europeu.

El Programa Més Feina realitza aquests cursos de formació per a fomentar itineraris d’inserció sociolaboral i de millora de competències professionals i personals de les persones participants.

El curs d’Auxiliar de Vendes es va realitzar amb l’objectiu de facilitar estratègies d’atenció al client, tècniques de venda i fidelització i gestió de comandes a les persones participants. Aquesta formació aporta un valor social afegit, ja que combina el procés d’aprenentatge amb una tasca de servei a la comunitat, en la qual els i les alumnes es formaven a la vegada que gestionaven, preparaven i embolicaven un total de 100 joguines destinades a infants en situació de vulnerabilitat. En aquesta tasca, la Fundació Intermedia col·labora amb el Centre de Noves Oportunitats «Start» de Tarragona, per al repartiment d’aquestes joguines.

El curs de Conducció de carretons i utilització de maquinària i plataformes es va realitzar amb l’objectiu de proporcionar als i les participants tots els coneixements necessaris per a  l’obtenció d’un carnet que els afavoreixi l’accés al mercat laboral dins el sector de la logística i magatzem. A través d’una metodologia  molt pràctica els i les alumnes adquireixen les competències per al maneig de maquinària, cada vegada més necessària per a ocupar posicions de treball en el sector de la indústria.

Els i les participants han finalitzat els cursos amb molta motivació i ganes d’accedir al mercat laboral on podran posar en pràctica tots els conceptes apresos al llarg del curs.