Amb l’objectiu de treballar la dimensió de la ciutadania activa i fomentar la participació de les persones joves en activitats de caràcter cívic, social i cultural, durant el curs 2015-2016 el programa Llença’t ha posat en marxa la realització de visites i xerrades d’agents socials del territori. Aquestes activitats, organitzades per enfortir els vincles amb la societat, han comptat amb la participació d’un total de 20 joves d’entre 18 i 29 anys, que han format part del programa segons els seus interessos i motivacions.

Les entitats que han col·laborat amb el programa Llença’t són Escena Poblenou-Festival de creació contemporània, La Xixa Teatre, Espai Jove-Centre Garcilaso, Centre Cívic Can Felipa, Residencia Dovela, Fundació Suara-Escola Bressol La Cigonya, Oficina Jove de Calabria, Badiu Jove de Badalona, Consorci de normalització lingüística de Badalona, Fundació IRES, Institut Municipal de Promoció de l’ocupació i CIAJ Raval. Tots els agents que han participat en el projecte d’orientació per a joves han ajudat a potenciar i enfortir el seu paper social, treballant les competències relacionals mitjançant xerrades de voluntariat, tallers formatius, arts en viu i accions destinades a la cohesió comunitària i la participació en la comunitat.