La Directora del SOC, Ariadna Rectoret i el Director General d’Economia Social, Tercer Sector i Cooperatives, Josep Vidal, van visitar la seu de Fundació Intermedia a Barcelona el passat 11 de febrer en el marc d’una ronda de visites institucionals a diverses entitats dedicades a l’ocupació.

Durant la visita, en la que van participar la vicepresidenta de la fundació, Sira Vilardell, i la directora general de Fundació Intermedia, Sònia Moragrega, Rectoret i Vidal van poder conèixer de primera mà algunes de les persones participants dels programes d’orientació i inserció laboral que desenvolupa Intermedia.

L’activitat de la seu d’Intermedia, que a causa de les restriccions per la crisi del coronavirus s’ha vist modificada i ha implementat el teletreball en les àrees que així ho permet, va respectar l’aforament màxim permès a cada espai.

Però malgrat la situació, Rectoret i Vidal, acompanyats per Moragrega i Vilardell, van poder veure i interactuar amb diverses activitats que s’estaven duent a terme, com una activitat dels joves del Programa Singulars, un grup de discussió amb usuaris de l’anterior edició del Programa Orienta, les tutories individuals del Programa MAIS o els joves del programa Treball i Formació.