7 agost, 2019
Nou curs de Controlador/a d’accessos en el marc del Punt Formatiu Incorpora Barcelona

La Fundació Intermedia, en el marc del Punt Formatiu Incorpora Barcelona, iniciarà el pròxim 30 de setembre, un nou curs de Controlador/a d’accessos. Es tracta d’una formació a mida, totalment gratuïta, amb borsa de treball, i moltes possibilitats de contractació.

Descripció del curs

El curs de Controlador/a d’accessos té per objectiu capacitar a les persones participants en les tasques d’auxiliar de serveis en control accessos. La formació mixta, en la que es compagina el desenvolupament competencial i la formació tècnica pròpia del sector, s’imparteix en col·laboració amb Sinergia Team & Training.

Aquesta modalitat formativa, també inclou visites a centres de treball i empreses del sector per tal que les persones participants puguin conèixer de primera mà el funcionament, els requisits i les especificitats d’aquesta ocupació.

El curs té una duració de 178 hores i s’allargarà fins al 21 de novembre.

Continguts del curs

Al llarg de la formació els i les alumnes adquiriran coneixements sobre primers auxilis, defensa personal, mesures de seguretat i situacions de risc, drets fonamentals i regulació del dret d’admissió, autocontrol i avaluació psicològica i competències bàsiques i transversals.

Requisits

– Estar en condicions d’incorporar-se al mercat laboral (amb permís de residència i treball en vigor).
– Majors de 18 anys.
– No tenir antecedents penals.
– Domini idiomàtic alt en castellà, parlat i escrit. Valorable comprensió del català.
– No tenir cap dificultat física per realitzar les tasques pròpies d’aquest àmbit.
– Motivació i disponibilitat per fer el curs i treballar en l’ocupació.

L’horari de la formació de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.
Les sessions informatives es realitzaran els dies 10 i 19 de setembre a les 10 hores, a les instal·lacions de la Fundació Intermedia del carrer Sant Oleguer, 4-2, Bxs, Barcelona 08001 (metro Drassanes – línia verda).

Per inscripcions o dubtes contactar amb Inma Morales, a través del telèfon  93 706 28 98/ 673 128 349 o el correu electrònic i.morales@fundaciointermedia.org.