La Fundació Intermedia, en el marc del Punt Formatiu Incorpora Barcelona, va iniciar el passat 31 de gener, un nou curs d’Auxiliar de la Llar. Es tracta d’una formació a mida, totalment gratuïta, amb borsa de treball, i moltes possibilitats de contractació.

Descripció del curs

El curs d’Auxiliar de Llar té per objectiu capacitar a les persones participants en les tasques de neteja pròpies del Servei d’Atenció Domiciliària. La formació mixta, en la que es compagina el desenvolupament competencial i la formació tècnica pròpia del sector, s’imparteix en col·laboració amb Suara Inserció.

Aquesta modalitat formativa, també inclou pràctiques no laborals als serveis de l’empresa Suara Inserció per tal que les persones participants puguin conèixer de primera mà el funcionament, els requisits i les especificitats d’aquesta ocupació.

El curs té una duració de 160 hores i s’allargarà fins al 15 de març de 2022.

Continguts del curs

Al llarg de la formació els i les alumnes adquiriran competències tècniques per poder exercir la professió d’Auxiliar de la Llar.

El curs presencial de 160 hores de formació, inclou 60 hores de competències transversals, 40 hores de formació tècnica sobre neteja domiciliària i 60 hores de pràctiques no laborals a l’empresa Suara Inserció.

Requisits

• Estar en condicions d’incorporar-se al mercat laboral (amb permís de residència i treball en vigor).
  • Majors de 18 anys.
  • Competència evidenciada en lectoescriptura.
  • Castellà parlat i llegit. Català comprensió (per poder comunicar-se amb els i les residents de la llar i no confondre les eines i materials de neteja).
  • No tenir cap dificultat física per realitzar les tasques pròpies d’aquest àmbit.
  • Motivació i disponibilitat per fer el curs i treballar en l’ocupació.
  • Disponibilitat horària pel curs i la contractació.

Horari

L’horari de la formació de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.
Les sessions informatives es duran a terme els dies  19 i 26 de gener a les 10 hores, en format on-line via Zoom.

Per inscripcions o dubtes contactar amb Olga López, a través del telèfon 677 986 165 o el correu electrònic o.lopez@fundaciointermedia.org.

Aquesta modalitat formativa es realitza en el marc del Punt Formatiu Incorpora Barcelona i és subvencionada per la Fundació “la Caixa”.