L’empresa de cures a domicili Cuideo visita als i les participants del Programa Més Feina de Manacor, Tarragona i Girona i del Programa Incorpora Balears de la Fundació Intermedia amb l’objectiu d’apropar als i les alumnes al mercat laboral i explicar-los el funcionament dels seus processos de selecció de personal.

Un grup d’usuaris/àries amb el perfil de cuidadors/es de persones grans i dependents dels programes Més Feina i Incorpora van participar el passat 24 de març en una sessió informativa a través de zoom amb l’empresa Cuideo.

Durant la sessió, els i les participants van poder conèixer el funcionament dels processos de selecció de l’empresa, com accedir a les seves ofertes de feina, quin és el funcionament de la seva web i quins són els perfils professionals que requereixen.

També,  la referent de l’empresa Cuideo va explicar a les persones participants quines són competències necessàries i més valorades per desenvolupar les tasques diàries en aquest àmbit laboral. Destacant que a més dels coneixements tècnics, són molt importants les competències transversals, com l’empatia, la bona comunicació o l’adaptabilitat.

Per finalitzar la sessió, les persones participants van rebre suport per part de la referent de Cuideo per tal de poder registrar-se a la seva pàgina web i accedir a les seves ofertes de feina.

El Programa Més Feina és un projecte d’acompanyament i millora de l’ocupació per a persones en situació de desocupació i és cofinançat pel Fons Social Europeu la Fundació “La Caixa”.

El Programa Incorpora és un projecte d´intermediació laboral i millora d’oportunitats laborals per a persones en situació vulnerable, finançat per la Fundació “La Caixa”.