Els i les alumnes del Curs d’E-commerce i Logística del Programa Singular van visitar el passat  22 de maig la plataforma logística de CONDIS, situada a  Montcada i Reixac. Aquest programa està impulsat per la Garantia Juvenil i subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC), el Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social i el Fons Social Europeu.

Durant la visita guiada pel responsable de gestió de l’estoc del magatzem, els i les alumnes van gaudir d’una introducció al funcionament de la plataforma web Condisline.com, de l’app per a Smartphone Mi Condis (llista  de la compra intel·ligent) i de com s’articula amb el sistema de gestió de Magatzems SISLOG a les plataformes.

La plataforma logística de Montcada i Reixac de Condis compta amb un magatzem amb 60 molls de càrrega i descàrrega frontal i amb més de 18.500 ubicacions de palets.

A més a més de veure tot el recorregut que fan les mercaderies, des de l’arribada dels tràilers fins al transport a la part manual o automàtica a través de la figura dels carretoners i de com s’integren  les noves tecnologies de Radiofreqüència i Pick To Voice, els  i les alumnes també van poder conèixer de quina forma es preparen les comandes per als diferents supermercats que té ubicats a Catalunya.

Així mateix, les persones participants van poder comprovar com és la feina a un gran magatzem i quins són els perfils professionals que hi treballen: els i les carretoneres, per la recepció i la sortida de productes; els i les pickers, que s’encarreguen de preparar les diferents comandes; i el personal de magatzem automatitzat.

Des de Fundació Intermedia volem agrair a CONDIS SUPERMERCATS per obrir les portes de la seva seu central  als i les nostres alumnes, futurs i futures Tècniques e-commerce i logística.