Alumnes del Curs d’Auxiliar de Magatzem i e-Commerce van visitar a mitjans d’octubre la plataforma logística de Condis, ubicada a Montcada i Reixac. El curs, que forma part del programa PICE, està impulsat pel programa de Garantia Juvenil i finançat per la Cambra de Comerç i la Cámara de Comercio de España.

La plataforma logística de Montcada i Reixac de Condis compta amb un magatzem amb 60 molls de càrrega i descàrrega frontal i amb més de 18.500 ubicacions de palets. La Neus Castells, prospectora de la Fundació Intermedia, i en Carlos Gutiérrez, responsable de gestió de l’estoc del magatzem, van ser les persones encarregades d’acompanyar els i les joves durant tota la visita. A més a més de veure tot el recorregut que fan les mercaderies, des de l’arribada dels tràilers fins al transport a la part manual o automàtica a través de carretoners, els i les alumnes també van poder conèixer de quina forma es preparen les comandes per als diferents supermercats.

Així mateix, les persones participants en la formació van poder comprovar com és la feina a un gran magatzem i quins són els perfils professionals que hi treballen: els carretillers, per la recepció i la sortida de productes; els pickers, que s’encarreguen de preparar les diferents comandes; i el personal de magatzem automatitzat. La visita va ser molt interessant i productiva pels i les alumnes del curs, que van acabar la jornada encara més motivats i motivades per treballar en l’àmbit de la logística.