La Cap del Servei Territorial d’Ocupació a Barcelona Nord, Elena Rivera, la Directora de l’Oficina de Treball de Mataró, Angelina Bescós, el Regidor d’Ocupació i Empresa de l’Ajuntament de Mataró, Sergi Morales i el Cap del Servei d’Ocupació de Mataró, Fernando Calderón visiten el Centre de Noves Oportunitats del Maresme-Vallès.

Durant la visita a les instal·lacions, van acompanyar als i les representants del SOC, Sònia Moragrega, directora general de Fundació Intermedia i del CNO del Maresme-Vallès, gestionat conjuntament amb la Fundació Main, i Ingrid Álvarez, Directora del CNO del Maresme-Vallès.

Els i les assistents han pogut conèixer les instal·lacions de la Fundació Intermedia a Mataró, on conviuen tres dels programes que gestiona l’entitat: el programa de Noves Oportunitats, el Programa d’Orientació i Acompanyament a la Inserció (Orienta) i el programa Mesures Actives d’Inserció per a persones destinatàries de la Renda Garantida de Ciutadania (MAIS).

Programa Start Noves Oportunitats Maresme-Vallès

El programa Start Noves Oportunitats del Maresme-Vallès ha atès des del mes d’agost a 421 joves, col·lectiu especialment afectat per la pandèmia tant en l’àmbit educatiu com laboral.

Gràcies a aquesta visita, els i les assistents han pogut veure el treball diari que es realitza a les aules amb l’objectiu d’acompanyar als i a les joves en la consecució dels seus objectius laborals i formatius. A més, han pogut conèixer de primera mà els detalls del treball amb els i les joves al CNO, així com el seu procés d’adaptació a la nova situació de pandèmia.