Intermedia, en el marc del projecte “Club de la Feina i suport a la inserció laboral” del Servei Local d’Ocupació de l’Ajuntament del Prat de Llobregat, va realitzar el passat 8 de març un taller amb temàtica específica pel dia de la Dona.

En el taller, anomenat “Convivència laboral entre gèneres, nous feminismes i noves masculinitats”, es van treballar diferents conceptes com la diferència entre sexe, gènere i identitat, rols de gènere, nous feminismes i noves masculinitats. També, es va parlar sobre què es necessita per conviure en l’àmbit laboral respectant la diversitat. En aquesta activitat van participar 14 persones, que van valorar de forma molt positiva les diferents dinàmiques realitzades.

El Club de la Feina del Prat de Llobregat és finançat pel Servei Local d’Ocupació de l’Ajuntament del Prat de Llobregat i desenvolupat per Fundació Intermedia.