Un cop més, l’equip dels diferents programes que Intermedia gestiona al Camp de Tarragona es va reunir en la III Trobada Territorial 2022.

La jornada es va desenvolupar en tres parts. Inicialment, es van compartir temes per generar debat sobre quin tipus d’orientació, d’intermediació i de relació amb els i les companys/es volem ser o tenir.

Conceptes com l’actitud mobilitzadora del «Jo vull«, l’error com un procés d’aprenentatge per a la vida, la importància de visibilitzar els talents ocults o la reflexió al voltant de si sabem treballar en equip o només estem treballant en grup van ser alguns dels temes que s’hi van tractar.

En un segon moment de la trobada, els programes finançats sota el paraigua de la Fundació «La Caixa» i CIRE (Incorpora, Punt Formatiu Incorpora, Reincorpora, Grans Vulnerables, Licitació CIRE, Oficina Pedagògica i Coordinació Incorpora) van compartir els punts d’interès de la seva tasca a través d’un vídeo teatralitzat i un joc de l’Oca adaptat a aquests programes.

Finalment, tot l’equip va poder gaudir d’un tast de la tècnica de risoteràpia, impartida per la companya Anabel Pérez, que va ajudar a marxar més relaxats i encara més cohesionats!