El passat 7 d’abril va tenir lloc al CaixaForum Palma la trobada empresarial entre BNI i Incorpora sota el lema “Incorpora: l’èxit en la inserció laboral”.

En la jornada van participar 22 empreses pertanyents al grup BNI Balears, juntament amb les entitats Fundació Deixalles, Projecte Home i Fundació Intermedia com a amfitriones del grup Incorpora Balears.

Va ser una trobada dinàmica per a donar a conèixer les diferents línies i metodologia de treball del programa Incorpora, i promoure les oportunitats laborals dins de petites i mitjanes empreses líders en el territori. També va servir per fomentar el treball en xarxa i la fidelització d’empreses de diversos sectors amb el testimoniatge de tres empreses que col·laboren amb processos d’intermediació laboral dins del grup BNI Balears, que van destacar la labor del personal tècnic a l’hora de facilitar processos àgils i encaminats al desenvolupament de les competències professionals de les candidatures presentades.

A través d’aquest acte empresarial, s’ha treballat la sensibilització i visualització de la situació i acompanyament que reben aquelles persones que es troben en una situació de vulnerabilitat respecte a les seves oportunitats d’accés al mercat de treball, seguint creant i establint noves sinergies entre empreses del territori.

El programa Incorpora està subvencionat per Fundació “la Caixa”.