CAS D’ÈXIT | Isabel Miralles: «Gràcies a la vostra inestimable ajuda li he perdut la por que li tenia a l’ordinador»

La Isabel Miralles és una persona beneficiària del programa Incorpora de Fundació Intermedia a qui es va començar a atendre virtualment en els primers mesos de pandèmia l’any 2020.

Va treballar com a dependenta de carnisseria en un negoci familiar durant molts anys fins que es va quedar sense feina. Aquest fet, sumat a la seva avançada edat i al seu desconeixement de la utilitat dels ordinadors i els telèfons mòbils, va provocar que pensés que era el moment de reciclar-se.

Des de Fundació Intermedia, se li va oferir a inscriure’s a la formació Emplea+ de Taller digital. Un cop finalitzada la formació, la Isabel va rebre una oferta de treball d’una gran superfície comercial que, per tal d’incorporar-se a treballar de manera immediata, li demanava omplir i enviar un llistat de documentació en format digital.

Gràcies a les competències adquirides al llarg de la formació i al suport i acompanyament de la tècnica de la Fundació Intermedia Carolina Martín, la Isabel va registrar i enviar amb èxit tota la documentació requerida i, dos dies després, començava a treballar. Actualment, segueix treballant-hi amb un contracte indefinit.

“Us dono les gràcies per la inestimable ajuda que m’heu ofert al llarg de tot aquest temps i, en especial, per poder fer aquest curs”, expressa la Isabel. Amb la por que li tenia a l’ordinador no sé si hagués estat capaç de complir amb tots els tràmits que exigia l’empresa jo sola, així que us estic molt agraïda per l’atenció i la professionalitat rebuda per part de la Carolina”.

La formació Accenture Emplea+ s’organitza en format semipresencial per oferir als beneficiaris del programa Incorpora eines i recursos necessaris per realitzar la seva recerca de feina mitjançant les tecnologies digitals, ampliant així les seves possibilitats d’èxit per inserir-se laboralment. L’objectiu és que la persona sigui capaç d’utilitzar amb seguretat i naturalitat els dispositius i recursos que proporcionen les tecnologies digitals.

El programa Incorpora està subvencionat per Fundació “la Caixa”.

2022-09-05T12:46:23+02:00agosto 1st, 2022|Incorpora, Notícies|

Compartiu aquesta història. Trieu la vostra plataforma!

Ir a Arriba