La Gina Lilibeth té 24 anys i ha trobat feina després de passar pel programa Singulars, desenvolupat per Fundació Intermedia. De la seva participació en el programa destaca els coneixements tècnics adquirits al llarg de curs i l’orientació laboral rebuda. Actualment, treballa a DecathlonAvui conversem amb ella per conèixer com ha estat el seu pas pel programa i per Fundació Intermedia.

-Com vas conèixer Fundació Intermedia?

Vaig veure l’anunci del Curs d’E-commerce, Atenció al client i Logística a través d’Instagram. Em va cridar molt l’atenció i vaig decidir apuntar-me al curs organitzat per la Fundació Intermedia.

-Com ha estat la relació amb la tècnica que t’ha acompanyat en el procés? Com t’has sentit?

La relació amb la tècnica ha estat molt bona. M’ha acompanyat en tot moment i he sentit molta proximitat per la seva part.

-Com ha estat el teu pas per Intermedia? Què te n’emportes? Què n’has tret de positiu?

El que més destaco del meu pas pel programa són els coneixements tècnics adquirits al llarg de curs. També, valoro molt positivament el fet d’aprendre a fer un currículum per competències i conèixer els recursos i les eines necessàries per superar un procés de selecció.

-Com vas conèixer l’empresa on treballes?

Treballo a Decathlon i vaig conèixer l’empresa gràcies a una visita presencial realitzada a les seves instal·lacions. Durant la sessió, vaig poder comprovar que els valors de Decathlon coincidien amb els meus, així que no vaig dubtar en mostrar el meu interès per l’empresa.

-Com et vas sentir quan et van donar facilitats perquè poguessis incorporar-te? Com és la teva feina ara?

Em vaig sentir molt feliç. Ara estic treballant a Decathlon des del passat 12 d’agost i estic molt contenta. Treballo a la secció de fitness i durant el meu dia a dia descarrego el camió quan arriba, vetllo per la correcta organització de la botiga i atenc i assessoro els i les clientes, entre d’altres. Considero que a Decathlon valoren molt el treball en equip i m’agrada molt l’ambient laboral que hi ha entre els companys i les companyes. El que més em motiva de la feina és la metodologia de treball i la possibilitat de promoció interna.

-Hi ha coneixements que has adquirit a la formació d’E-commerce, Atenció al client i Logística que estàs aplicant a la teva feina?

Sí, sobretot, els coneixements adquirits en el mòdul d’atenció al client. La meva feina es basa a atendre les persones i sempre intento acompanyar-les el millor que puc. Sento que el públic queda satisfet amb la meva atenció i això és molt gratificant. Fins i tot he sabut resoldre una pregunta que em van fer en anglès! Pel que fa a la logística, sempre observo com s’organitzen per descarregar el camió i l’altre dia vaig manipular una màquina!

-Recomanaries aquest tipus d’itineraris formatius a altres joves? Per què?

Sí, ho recomanaria a altres joves. Les tècniques d’Intermedia són molt atentes i t’acompanyen en tot moment. Mai havia tingut un seguiment tan proper ni havia rebut una formació tan completa. Me’n vaig molt contenta, coneixent de primera mà un recurs fantàstic.

-Com veus el futur a partir d’ara?

Prometedor, estic molt animada. El meu objectiu és millorar l’anglès. M’he adonat que és quelcom imprescindible si treballes de cara al públic. Aprendre el francès o l’italià també m’interessaria. A més, m’agradaria ampliar els meus coneixements en l’àmbit de la logística  i obtenir el carnet de conduir per tal de millorar la meva mobilitat.

Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, el Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social i el Fons Social Europeu en el marc de la Iniciativa d’Ocupació Juvenil, d’acord amb els Projectes Singulars de Garantia Juvenil.