22 juliol, 2014
Cambrer/a de pisos: una nova formació professionalitzadora d’Intermedia

Un grup de 17 alumnes provinents de la Fundació Intermedia i de la Fundació Surt ha participat en una formació professionalitzadora en l’àmbit de l’hostaleria, concretament, com a cambrer/a de pisos.

L’acció s’emmarca en una col·laboració que la Fundació Intermedia porta a terme amb el Grup Mnemon. Al llarg de la primera setmana de formació, les persones participants van tenir ocasió de conèixer els aspectes teòrics de l’ocupació: tipus de dependències i habitacions d’un hotel, productes higiènics, hàbits i normativa de neteja, etc. Posteriorment, van participar d’una setmana de formació teòrico-pràctica a l’Hotel Ibis de Santa Coloma de Gramenet (Barcelonès). Les pràctiques individuals es fan en diferents hotels de Barcelona, Santa Coloma de Gramanet, Mollet, Viladecans, Sant Andreu de la Barca i Ripollet.

La formació professionalitzadora es complementa amb tutories individuals per treballar competències i actituds per aconseguir la inserció dels/les alumnes aprofitant la pròxima campanya d’estiu.

A la fotografia, un grup de tres alumnes provinents d’un dels programes que Intermedia té a Badalona, acompanyades del seu orientador laboral, en una de les visites de seguiment de les pràctiques.