L’empresa BAUHAUS visita als i les participants del curs d’Atenció al client E-commerce del Punt Formatiu Incorpora i del curs de Preparació de comandes i E-commerce del Programa Jo Puc de la Fundació Intermedia amb l’objectiu d’apropar als i les alumnes al mercat laboral i explicar-los el funcionament dels seus processos de selecció de personal.

Els i les alumnes del curs d’Atenció al client E-commerce del Punt Formatiu Incorpora i del curs de Preparació de comandes i E-commerce del Programa Jo Puc van realitzar el passat 3 de desembre una videoconferència amb l’Antònia Rovira, referent del Departament de persones de BAUHAUS, que va explicar a les persones participants els aspectes claus de l’empresa i el funcionament dels seus processos de selecció de personal.

El Programa Jo Puc és un servei municipal  adreçat a persones derivades de Serveis Socials per a la millora de la seva ocupabilitat, i està desenvolupat per la Fundació Intermedia i coordinat pel departament municipal de Serveis Socials i el Centre de Promoció Econòmica de l’Ajuntament del Prat de Llobregat.

El Programa Incorpora està desenvolupat per la Fundació Intermedia i és subvencionat per la Fundació “la Caixa”.