Fins a 140 persones treballadores de Fundació Intermedia van participar el passat 22 de desembre a l’Assemblea semestral de l’entitat que, a causa de la pandèmia per la COVID-19, es va haver de celebrar per segona vegada de forma virtual a través de Zoom.

Laura Peracaula, Presidenta de Fundació Intermedia, va ser l’encarregada de donar la benvinguda i el tret de sortida a l’Assemblea. Sònia Moragrega, Directora General de la fundació va conduir les diferents parts la trobada durant la qual, a banda de les línies estratègiques 2021, també es varen presentar les conclusions del DAFO realitzat a les coordinacions d’àrees i programes de l’entitat (una anàlisi que completa l’anterior DAFO dels equips i que es va presentar en el marc de l’Assemblea de desembre de 2019).

També en el marc de l’Assemblea, Alba Fernàndez, Coordinadora de Projectes de Fundació Ires va presentar el que serà el Protocol per a professionals d’Intermedia en matèria de violències.

Videoconferència i eines de digitalització

L’eina de videoconferència va permetre als i les assistents a l’Assemblea, poder participar en petits grups de reflexió i de trobada a través del treball per sales. Així, dividits en 10 grups de treball, cada sala va poder analitzar i desenvolupar conceptes i termes de les línies estratègiques de l’entitat per oferir punts de millora des d’una mirada conjunta d’equip. Les sales també van ser un espai on poder compartir una estona més emotiva i propera de bons desitjos de cara a l’any 2021.

Les eines de videoconferència o de treball col·laboratiu en viu formen part del dia a dia de Fundació Intermedia, que malgrat ja treballava per la digitalització i la innovació en les diferents àrees de l’entitat, la situació provocada per la COVID-19 ha accelerat considerablement per poder seguir oferint una atenció de qualitat a les persones participants als programes d’orientació i inserció laborals o de formació professionalitzadora, així per com la bona coordinació entre els diferents equips de treball de l’entitat.