Els estudiants van presentar la Matriu de Polivalència d’Intermedia i el Diccionari de Competències a la Comissió de Persones.

Els estudiants del Màster en Direcció i Gestió de Recursos Humans de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) Marta Sánchez García, José Ángel Martínez Fuentes, José García Ríos i Núria Lindez Cabanes han estat realitzant, des del mes de març i fins a finals de juny, un projecte sobre la gestió del talent a Fundació Intermedia a través del qual han participat en el desenvolupament de la Matriu de Polivalència dels i les professionals de la Fundació.

La Matriu de Polivalència és una eina que ajuda a conèixer la flexibilitat de les empreses, mesurant i avaluant la versatilitat de l’equip en funció de les competències dels i les treballadores. Aquesta eina permet fer una bona gestió del talent i detectar necessitats de formacions específiques o quines persones podrien dur a terme tasques diferents de les del seu lloc de feina habitual en funció de les seves competències.

Gestió del Talent a Fundació Intermedia

Durant la seva estada en pràctiques a Fundació Intermedia, els i les estudiants universitaris han participat, a banda d’oferir suport en la creació de la matriu de polivalència, en tasques de Benchmarking de solucions existents, en la creació del Diccionari de Competències de Fundació Intermedia i en l’adaptació d’aquest al gestor de l’entitat. El passat 10 de juny, els 4 alumnes van presentar davant la Comissió de Persones de Fundació Intermedia el seu treball sobre el Diccionari de Competències.