Fundació Intermedia ha finalitzat la formació teòrica de 32 usuaris i usuàries, alumnes de les accions formatives Atenció al Públic i Ajudant de Cuina. Les formacions han sigut impartides per la Fundació a les seves instal·lacions de Sant Martí i Raval, respectivament, en el marc dels Punts Formatius Incorpora.
Els cursos, amb una durada total de 300 hores, cerquen la capacitació dels usuaris en les tasques d’atenció al client, en un cas, i la realització d’elaboracions bàsiques i elementals de cuina i assistir en l’elaboració culinària. Els programes han estat enfocats a un perfil d’atenció al públic polivalent, caixa, reposició, vendes; i al treball tant en restaurants, com en cuina per a col·lectivitats.
En el cas d’atenció al públic, els mòduls formatius han inclòs aspectes com context laboral i perfil professional, tècniques d’informació i atenció al client, consumidor o usuari, o preparació de comandes de forma eficaç i eficient, entre d’altres. Per a l’acció de cuina, els mòduls formatius incloïen aspectes com elaboracions bàsiques i elementals de cuina i assistència en l’elaboració culinària o normes i condicions higienico-sanitàries en restauració.
Durant el mes de maig aquests usuaris, tenint en compte els seus perfils professionals i competencials integrals, faran entre 80 i 100 hores de pràctiques en diferents empreses col·laboradores de l’entitat: les botigues de perfumeria La Balear, l’empresa de serveis Merchanservis, les botigues de sabates Merkal Calzados, l’Institut d’Ensenyament Superior Forma’t, els grups de càtering Teno i Futur, els restaurants Terra BlavaTeresa CarlesFlax&Kale i Telefèric, i els grups de restauració AN Grup, Andilana Hotels&Restaurants, Gaft Restaurant Group i Cacheiro Restaurants.