Fundació Intermedia finalitza el curs d’Auxiliar de Cuina i Auxiliar de Magatzem del programa PICE amb l’entrega de diplomes als i les joves participants.

Durant el segon semestre del 2022 s’han realitzat formacions específiques d’Auxiliar de Cuina i d’Auxiliar de Magatzem, dirigides a joves beneficiaris/àries de la Garantia Juvenil.

Les formacions, que van iniciar el mes d’octubre, han constat d’un total de 185 hores cadascuna. El grup de joves d’Auxiliar de Cuina va finalitzar la formació el passat 25 de novembre i, el grup d’Auxiliar de Magatzem el passat 14 de desembre.

Les formacions realitzades han permès als i les alumnes adquirir les competències tècniques necessàries per a treballar en el sector de l’hostaleria i la logística.

L’acte de cloenda i tancament del programa PICE va tenir lloc el passat 20 de desembre, on es va celebrar la finalització de les formacions a través de l’entrega de diplomes.

El curs d’Auxiliar de Cuina i d’Auxiliar de Magatzem, que formen part del Programa PICE (Programa Integral de Cualificación y Empleo) de la Fundació Intermedia, estàn impulsat pel programa de Garantia Juvenil i finançats per la Cambra de Comerç i la Cámara de Comercio de España.