La tinenta d’alcalde de l’Àrea de Promoció Econòmica, Comerç i Ocupació de l’Ajuntament del Prat de Llobregat, Marta Mayordomo, i la tinenta d’alcalde Regidora d’Acció Social de l’Ajuntament del Prat de Llobregat, Margarita García, van fer entrega el passat divendres 22 de setembre dels diplomes del programa Jo Puc +30 +45 al Centre Cívic Ribera Baixa.

L’acte va voler representar, entre altres aspectes, el reconeixement de l’esforç i la capacitat d’afrontar nous reptes professionals i formatius de tots els participants del programa. Els diplomes entregats, corresponents als darrers cursos finalitzats, són d’Habilitació de Control d’Accessos, de Comerç, de Xarcuteria i elaboració de productes carnis, de Neteja d’edificis públics i espais sociosanitaris, de Coordinador/a de gestió del Servei d’Atenció Domiciliària (SAD), i d’Higiene i Seguretat alimentària (manipulació d’aliments). El programa Jo Puc +30 +45 està coordinat i desenvolupat per Fundació Intermedia i pel departament municipal de Serveis Socials i el Centre de Promoció Econòmica de l’Ajuntament del Prat.