Fundació Intermedia, en el marc del Programa Singulars, impulsa “La màgia de la nit de reis”, una iniciativa d’acció social per apropar els reis mags als nens i nenes que aquest any no els podran veure pels carrers de les seves ciutats a causa de la situació derivada per la COVID-19.

Durant el mes de novembre i desembre els i les joves del programa Singulars han estat preparant, dissenyant i gravant, a les diferents seus de Fundació Intermedia, els vídeos dels Reis Mags per a distribuir a entitats i escoles de Barcelona, Tarragona i Girona, concretament per als nens i nenes de l’Escola La Salle de Reus i La Fundació Pare Manel i de les Cases d’Acollida de Tarragona i Girona.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és col·laborar a fer que la nit de reis d’aquest any sigui igual de màgica que sempre, poder treure un somriure als infants i que puguin viure amb il·lusió aquestes festes. També, aquesta activitat busca implicar als i les joves del programa en un projecte que tingui un impacte social en l’entorn comunitari, així com treballar la creativitat, cooperació i el treball en equip per tirar endavant un projecte.

Per portar a terme aquesta iniciativa, des del programa Singulars s’han comprat disfresses de Reis per als i les joves dels diferents punts d’actuació i s’ha contactat amb diverses entitats i escoles per oferir la participació en aquesta acció.

El projecte de “La màgia de la nit de reis” finalment, s’aproparà a les llars de nens i nenes de p3, p4, p5, 1r i 2n de l’escola La Salle de Reus, als nens i nenes dels grups infantils de la Fundació Pare Manel i als nens i nenes de Les Cases d’Acollida de Tarragona i Girona. Tant els i les mestres  de La Salle com de la Fundació Pare Manel i les Cases d’Acollida ens han fet arribar anècdotes dels diferents grups, els noms de les classes i dels nens i nenes, per tal que els vídeos gravats fossin personalitzats i arrencar, així, els somriures dels i les més petites en aquest any tan atípic.

Un cop gravats i editats els vídeos, s’enviaran a l’Escola La Salle i la Fundació Pare Manel perquè siguin ells i elles qui en facin la difusió.

Aquesta acció es porta a terme des del programa Singulars de Fundació Intermedia, que està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, el Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social i el Fons Social Europeu en el marc de la Iniciativa d’Ocupació Juvenil, d’acord amb els Projectes Singulars de Garantia Juvenil.