Més de 450 joves estudiants han participat en les diferents accions d’orientació laboral del Catàleg d’activitats i serveis educatius del Departament d’Educació coordinades pel Servei Local d’Ocupació del Prat de Llobregat a través del Club de la Feina que desenvolupa Fundació Intermedia.

Tallers d’orientació i apropament al mercat de treball.

Les activitats d’orientació laboral i apropament al teixit productiu, que han comptat amb la col·laboració dels centres educatius, van finalitzar el passat 4 de juny amb un total de 38 tallers adaptats a les necessitats de cada centre i a la demanda del mercat laboral actual.

Entre les diferents activitats proposades als i les joves hi va haver: 15 activitats de preparació de currículum, 6 tallers per preparar entrevistes de feina, 11 tallers sobre mercat de treball i 6 tallers dedicats a què cal saber abans de signar un contracte de feina.

Aquest projecte està finançat pel Servei Local d’Ocupació de l’Ajuntament del Prat de Llobregat i desenvolupat per la Fundació Intermedia.