La Fundació Intermedia va organitzar el passat 22 de novembre una sessió d’Speed Dating laboral al Palau Firal i de Congressos de Tarragona, amb l’objectiu d’apropar a les persones que participen en diferents programes de la fundació i que estan en recerca activa de feina amb els i les referents de recursos humans d’empreses del sector del comerç, la logística i els serveis.

En aquesta sessió d’Speed Dating han participat 40 persones, provinents de diversos itineraris d’orientació i formació de la Fundació Intemedia, i 8 referents de 6 empreses del territori. Les empreses que han participat són: Bauhaus, Tradicionarius Tarragona, Viajes Para Ti SL, La Caseta Dolça, Fm Logística Ibèrica i una empresa del sector del comerç.

La sessió ha consistit en un procés de selecció en format Speed Dating, on cada persona tenia assignada un nombre d’empreses determinat a les que havia de presentar la seva candidatura en un temps limitat (5 minuts). Una vegada acabaven la presentació, passaven a una altra empresa, fins a finalitzar el seu torn d’entrevistes.

D’aquesta manera, en un espai curt de temps, les empreses han pogut conèixer un nombre important de candidats i candidates amb perfils orientats a treballar al sector del comerç i grans superfícies i les persones usuàries han pogut presentar la seva candidatura a diversos referents de Recursos Humans.

L’activitat ha començat a les 9.00 h del matí i ha finalitzat a les 13.30 h de la tarda. Durant la jornada, també s’ha dedicat un espai pel coffe break, ofert pel Grup Soteras.

Fundació Intermedia, amb aquest tipus d’accions, pretén acostar el teixit empresarial i del territori a les persones ateses per l’entitat.